Szkoda, że odmiany fsi z gromadą koni są takie drogie Ja też już tracę zaufanie do tsi.
cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!
Zwiń
X
-
cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!
Mam problem z odpalaniem skody z 98r 1.6 AKL posiadam gaz sekwencyjny BRC. Niezaleznie na czym zgasze czy na bezynie czy na gazie ciezko pali jak ostygnie i postoi troszkę (przez noc) lub ok 8 h . muszę kręcić jakieś 6s by odpaliła. gdy odpali chodzi dobrze i równo po zgaszeniu juz pali na dotyk za kazdym razem najcięzej jest ten pierwszy raz. na vag nic nie pokazuje wszystko ok nie mam błędów wymieniłem czujnik temp. ten 4 pinowy na węzu i nic nie dało. przeczyściłem przepustnice i tez nic. miezyłem ciśnienie bęzyny gdy chodzi jest od 3bar w górę. paliwo raczej nie schodzi do zbiornika po przekreceniu kluczyka odrazu sika z węzyka nic nie daje kilkukrotne przekręcanie stacyjką ani trzymanie nogi na gazie DZIWNY PRZYPADEKmarpol102
OCTAVIA 1.6 1998
-
-
Re: cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!
Zamieszczone przez marwaw20Mam problem z odpalaniem skody z 98r 1.6 AKL posiadam gaz sekwencyjny BRC. Niezaleznie na czym zgasze czy na bezynie czy na gazie ciezko pali jak ostygnie i postoi troszkę (przez noc) lub ok 8 h . muszę kręcić jakieś 6s by odpaliła. gdy odpali chodzi dobrze i równo po zgaszeniu juz pali na dotyk za kazdym razem najcięzej jest ten pierwszy raz. na vag nic nie pokazuje wszystko ok nie mam błędów wymieniłem czujnik temp. ten 4 pinowy na węzu i nic nie dało. przeczyściłem przepustnice i tez nic. miezyłem ciśnienie bęzyny gdy chodzi jest od 3bar w górę. paliwo raczej nie schodzi do zbiornika po przekreceniu kluczyka odrazu sika z węzyka nic nie daje kilkukrotne przekręcanie stacyjką ani trzymanie nogi na gazie DZIWNY PRZYPADEK
Mam podobny problem, podejrzewam pompę paliwa - za małe ciśnienie. W samochodach z instalacją gazową mogą też się dziać cuda z paliwem, bo tak naprawdę to paliwo bardzo długo zalega w zbiorniku i siłą rzeczy może odparować, zastosowałem specyfik wypierający wodę i dotankowałem porządnego paliwa. Kiedys jak jeszcze śmigałem Felą 1,6 takie działanie pomogło, jesli jednak nic się nie zmieni, na dniach wymienię pompę paliwa (właściwie wkład). Jesli to załatwi problem na pewno napiszę.
Kiedyś miałem podobna sytuację w seacie cordoba i wymiana pompy załatwiła temat.
Komentarz
-
-
Re: cięzkie odpalanie gdy zimna 1.6 AKL !!!
Zamieszczone przez krzychborZamieszczone przez marwaw20Mam problem z odpalaniem skody z 98r 1.6 AKL posiadam gaz sekwencyjny BRC. Niezaleznie na czym zgasze czy na bezynie czy na gazie ciezko pali jak ostygnie i postoi troszkę (przez noc) lub ok 8 h . muszę kręcić jakieś 6s by odpaliła. gdy odpali chodzi dobrze i równo po zgaszeniu juz pali na dotyk za kazdym razem najcięzej jest ten pierwszy raz. na vag nic nie pokazuje wszystko ok nie mam błędów wymieniłem czujnik temp. ten 4 pinowy na węzu i nic nie dało. przeczyściłem przepustnice i tez nic. miezyłem ciśnienie bęzyny gdy chodzi jest od 3bar w górę. paliwo raczej nie schodzi do zbiornika po przekreceniu kluczyka odrazu sika z węzyka nic nie daje kilkukrotne przekręcanie stacyjką ani trzymanie nogi na gazie DZIWNY PRZYPADEK
Mam podobny problem, podejrzewam pompę paliwa - za małe ciśnienie. W samochodach z instalacją gazową mogą też się dziać cuda z paliwem, bo tak naprawdę to paliwo bardzo długo zalega w zbiorniku i siłą rzeczy może odparować, zastosowałem specyfik wypierający wodę i dotankowałem porządnego paliwa. Kiedys jak jeszcze śmigałem Felą 1,6 takie działanie pomogło, jesli jednak nic się nie zmieni, na dniach wymienię pompę paliwa (właściwie wkład). Jesli to załatwi problem na pewno napiszę.
Kiedyś miałem podobna sytuację w seacie cordoba i wymiana pompy załatwiła temat.ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Rozumiem, że odpalasz autko na bęzynie i po złapaniu temperatury przełącza się na gaz, Jeśli jest tak jak pisze to powodem kłopotów z odpaleniem (pierwszym) po kilkugodzinnym postoju jest brak paliwa (bęzyny). Powodem braku paliwa jest pompka paliwa, która nietrzyma w przewodach paliwa. Przyczyną uszkodzenia pompy jest jazda bez wymaganej ilości paliwa (pali się rezerwa) Wiem to z autopsji bo podobną a właściwie taką sytuacje miałem w Peugocie 306. najpierw trudno palił a później przestał całkiem. Wymieniałem wszystko cewkę, świece, przewody, silnik krokowy i w końcu pompe paliwa. Wtopiłem wtedy trochę grosza bo jak wiesz wszystko kosztuje a najwięcej niewiedza. Proponuję sprawdzić pompę i pamiętać o tym by bęzyny mieć w baku więcej jak 1/2 pomimo tego że jeździ się na gazieILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7Rozumiem, że odpalasz autko na bęzynie i po złapaniu temperatury przełącza się na gaz, Jeśli jest tak jak pisze to powodem kłopotów z odpaleniem (pierwszym) po kilkugodzinnym postoju jest brak paliwa (bęzyny). Powodem braku paliwa jest pompka paliwa, która nietrzyma w przewodach paliwa. Przyczyną uszkodzenia pompy jest jazda bez wymaganej ilości paliwa (pali się rezerwa) Wiem to z autopsji bo podobną a właściwie taką sytuacje miałem w Peugocie 306. najpierw trudno palił a później przestał całkiem. Wymieniałem wszystko cewkę, świece, przewody, silnik krokowy i w końcu pompe paliwa. Wtopiłem wtedy trochę grosza bo jak wiesz wszystko kosztuje a najwięcej niewiedza. Proponuję sprawdzić pompę i pamiętać o tym by bęzyny mieć w baku więcej jak 1/2 pomimo tego że jeździ się na gazie
Wracając do tematu, wymieniłem pompę i wszystko wróciło do normy, za wkład zapłąciłem ok.140 zł, chciałem jeszcze wymienić uszczelkę tą dużą bo już nieco guma weszła w reakcję z benzyną, ale tylko na zamówienie i cena ok 40 zł, więc jeszcze pojeżdżę na starej. Pozdrawiam i życzę spokojnych Świąt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marwaw20ok wiec zabieram sie za szukanie pompy nim padnie całkiem dzięki wielkie
http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=460#ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
dzisiaj wymieniłem pompe i miałem kłopot nadal z odpaleneim zobacze jeszcze jutro rano...
1.Gazownik cos wspominał ze moze go podlewać gazem bo mam bogatą mieszankę ale nie mógł ustwic bo widocznie go przerosło BRC...
2. Drugi mały motyw to bieze sporo oleju 1l na 1200km i nie wiem czy czasami nie podlewa go olej z uszczelniaczy zaworowych.
[ Dodano: Nie 19 Gru, 10 15:34 ]
niestety wczoraj jezcziłem cały dziń na bęzynie i nic nie pomogło z odpalaniemmarpol102
OCTAVIA 1.6 1998
Komentarz
-
-
Witam
Mam ten sam problem wymieniłem świece, przewody, kopułkę, palec, szczotki i tulejki w rozruszniku, jeżdżę na benzynie i niestety rano nie odpala do pompy jeszcze nie zaglądałem Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt
W moim przypadku przyczyną była cewka po wymianie na nowa pali elegancko. pozrdo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marwaw20od pewnego czasu zauważyłem ze gdy autko stoi 3 dni czyli ok 34h czyli odpalam rano na trzeci dzień pali na dotyk!!!!
To oczywiście żart :wink: mam to samo tylko że u mnie na zimnym kreci za pierwszym razem za to jak przejadę się trochę zostawie samochód na kilka godzin wrócę to też mi odpalić nie chce. U mnie pewnie pompa :?
Komentarz
-
Komentarz